Curs en línia i grauït del projecte Paisatges Espirituals

El projecte Paisatges Espirituals ha desenvolupat «A voice of their own: Women’s Spirituality in the Middle Ages», un curs en línea i gratuït que serveix com a introducció als diferents paisatges a través dels quals es manifesta l’espiritualitat femenina a l’edat mitjana.

El curs s’ofereix en anglès amb subtítols en anglès, castellà i català (per facilitar-ne la comprensió), i sorgeix dels resultats de la recerca duta a terme per l’equip de Paisatges Espirituals, un projecte multidisciplinari on participen diverses universitats d’Europa i els Estats Units. Les professores de la Facultat Núria Jornet i Concepción Rodríguez participen en aquest projecte: Nuria Jornet és coinvestigadora principal i Concepción Rodríguez ha fet un dels guions d’aquest MOOC.

El dijous 13 de desembre, a les 16 h. es fa la presentació pública a l’aula 220 de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona.