Curs «Identificació i descripció d’enquadernacions antigues (s. XV-XIX)»

El professor Pedro Rueda dirigeix el curs Identificació i descripció d'enquadernacions antigues (s. XV-XIX) que tindrà lloc els dies 17 i 18 de febrer, amb una durada de 25 hores (8 hores presencials). Imparteix el curs el professor Antonio Carpallo Bautista i s'hi treballarà amb documents procedents de la Biblioteca de Reserva de la UB.

Aquest curs està adreçat a estudiants o titulats, prioritàriament de l’àmbit de la biblioteconomia, les humanitats i les ciències socials, i a professionals del món de les biblioteques, els arxius i els centres de documentació amb interessos en la gestió de materials patrimonials. No hi ha requisits d’accés.

Matrícula: del 14 de gener al 14 de febrer, a la secretaria de la Facultat, fins a completar les places disponibles.

Horari: 17 i 18 de febrer, de 16.00 a 20.30 h, a la Biblioteca de Reserva de la UB.

La realització d'aquesta activitat pot estar reconeguda amb 1 crèdit per als estudiants del grau d'Informació i Documentació.