Curs «Cómo publicar en revistas científicas de impacto: reglas y consejos sobre publicación científica», a càrrec de Daniel Torres Salinas

dimarts, 21 gener 2014 - 10:30 a 15:00

El proper 21 de gener, tindrà lloc a la Facultat el curs Cómo publicar en revistas científicas de impacto: reglas y consejos sobre publicación científica, a càrrec de Daniel Torres Salinas. El curs s’emmarca dins de les activitats del programa de Doctorat, però és obert també al professorat de la Facultat, i té l’objectiu de proporcionar directrius per afavorir l'elaboració d'articles que s'adeqüin a les exigències de les revistes d’impacte.

Títol del curs: Cómo publicar en revistas científicas de impacto: reglas y consejos sobre publicación científica.

Professor: Daniel Torres Salines

Horari: dimarts, 21 de gener, de 9.30 a 14 h

• Què es i com funciona una revista d’impacte
  • Beneficis de publicar en revistes d’impacte
  • Aspectes que cal considerar en la preparació del manuscrit
  • Criteris per seleccionar la revista
  • Factors que cal tenir en compte en el procés d’enviament de l'article
  • El procés de revisió de l'article

La inscripció és gratuïta, però cal notificar-ho a Mercè Garcia: mercegarciab@ub.edu.