Darreres visites del semestre

Al llarg d’aquestes dues darreres setmanes, els estudiants de la Facultat han fet les darreres visites del semestre. Per una banda, els estudiants de l’Escola de Llibreria han seguit el seu periple per diverses llibreries barcelonines i han visitat la llibreria A peu de pàgina de Sarrià (10 de desembre), les llibreries Hispanoamericana i Altaïr (15 de desembre), i la llibreria cooperativa del Clot  Pebre Negre (17 de desembre).

Al seu torn, els estudiants de l’assignatura Les biblioteques: coneixement i ús, del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital de la Universitat de l’Experiència, han visitat la Biblioteca del Museu Nacional d'Art de Catalunya (16 de desembre) i la Biblioteca del Pavelló de la República (16 de desembre).