Debat «El cinema a la universitat» a Girona (6 de juny)

El proper 6 de juny, tindrà lloc a Girona la XXIV Conferència de la Societat Catalana de Comunicació  —filial de l'Institut d'Estudis Catalans—, amb el títol «El Periodisme en situacions d'excepcionalitat històrica». L’acte central de la conferència és un debat sobre «El cinema a la universitat», moderat pel professor de CAV Jaume Duran, amb la participació de Joan Frigola, de la Universitat de Vic; Jaume Macià, director d’estudis de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC); i Marta Selva, de la Universitat Rovira i Virgili. Per assistir-hi, cal reservar lloc enviant un correu a scc@iec.cat o bé trucant a la Secretaria de la Societat (tel.: 93 324 85 80). Podeu consultar aquí el programa d’activitats de la Conferència.