Defensa dels TFM dels màsters de la Facultat (19-21 de setembre)

Entre el 19 i el 21 de setembre, tenen lloc les defenses públiques dels treballs finals del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials (MBCP) i del màster de Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació (MGDBSI). Pel que fa al MBCP, 14 estudiants defensaran els seus treballs davant de tribunals formats pels professors Lluís Agustí, Jordi Andreu, Núria Balagué, Mònica Baró, Ángel Borrego, Àlex Cosials, Jesús Gascón, Maria Elvira, Núria Jornet, Teresa Mañà, Amadeu Pons, Carina Rey, Concepción Rodríguez, Anna Rubió, Pedro Rueda i Andreu Sulé. Al seu torn, 13 estudiants del MGDBSI ho faran davant de tribunals formats per Ángel Borrego, Maite Comalat, Eulàlia Espinàs, Ciro Llueca, Teresa Mañà, Carina Rey, Concepción Rodríguez, Cristóbal Urbano i Aurora Vall.