Defensa dels treballs finals de l’Escola de Llibreria

El passat dimecres 12 de juny de 2019 va tenir lloc a la Sala de Juntes de la Facultat la sessió pública de defensa dels treballs finals de la setena edició de l’Escola de Llibreria. En total es van presentar sis treballs, preparats en grup pels estudiants d’aquesta promoció, que així acaben aquest postgrau. El tribunal va anar comentant cadascun dels projectes presentats, alguns dels quals pot ser que passin a ser realitat, i va destacar, en concloure, l’alt nivell de la majoria de les propostes. Tot i que aquesta edició acaba de finalitzar, ja hi ha cinc persones que es troben  inserides laboralment en el sector de la llibreria.

L’Escola de Llibreria, iniciativa conjunta del Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, prepara ja la pròxima edició, que serà la que en farà vuit. Ja és obert el període de preinscripció per a totes les persones interessades.