• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Defensa dels treballs finals del postgrau de Llibreria (12 de juny)

juny 12, 2019 @ 15:00 - 16:00

El proper dimecres, 12 de juny de 2019, a les 16 h, tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat (aula 206) la sessió de defensa dels  treballs finals del curs de postgrau de Llibreria. Aquests projectes,elaborats des del punt de vista del màrqueting, són realitzats en grup i s’hi integren el conjunt de coneixements adquirits durant el postgrau.

Els treballs es presenten en sessió pública davant d’un tribunal format per Marià Marín (secretari tècnic del Gremi de Llibreters), David Baró (professor de Màrqueting) i Lluís Agustí (director de l’Escola de Llibreria). Com que sovint els treballs sorprenen gratament per la seva  qualitat i innovació, convidem a assistir-hi a tothom que hi estigui interessat.

Mostra els detalls

Data: