Desembre: mes de tesis doctorals

Al llarg del mes de desembre, es llegiran a la Facultat cinc tesis doctorals. El proper dimecres, dia 9, Melba Claudio defensarà la tesi «Modelos de negocio de las revistas científicas en España», que ha dirigit Anna Villarroya i ha tutoritzat Ernest Abadal. L’endemà, 10 de desembre, Arturo Guillermo Clery llegirà la tesi «El acceso a la información pública: análisis de la experiencia europea y española y bases para su regulación en la República del Ecuador», dirigida per Laura Díez i tutoritzada per Mario Pérez-Montoro. Al seu torn, el 16 de desembre, el doctorand Joan Isidre Badell llegeix la tesi «Els museus catalans a la web 2.0: anàlisi de la difusió dels seus fons i de les seves activitats a les xarxes socials», que han codirigit Miquel Térmens i Cristòfol Rovira.

Per acabar aquesta llarga tongada, el 18 de desembre al matí es llegiran dues tesis més: «Evaluación de las bibliotecas universitarias ecuatorianas: análisis del entorno y propuesta de un catálogo de indicadores», de Lilian Susana Molina, i que han codirigit les doctores Carina Rey i Aurora Vall, i «A proposal for the inclusion of accessibility criteria in the authoring workflow of images for scientific articles», de Bruno Splendiani, codirigida per Mireia Ribera i Roberto Garcia i tutoritzada per Mario Pérez-Montoro.