Dia Internacional contra la Violència envers les Dones a la UB (25 de novembre)

En el marc del projecte «La UB contra la violència masclista», la Comissió d’Igualtat de la UB va organitzar l’activitat Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida, amb la finalitat de donar eines a l’alumnat per desenvolupar les seves relacions sexoafectives de manera sana i saludable. El projecte incloïa unes sessions formatives que van tenir lloc al llarg del mes d’octubre i un concurs de tweets i de fotografia.

La cloenda de l’activitat tindrà lloc el divendres, 25 de novembre, Dia Internacional contra la violència envers les dones. Al llarg d’aquest acte, que tindrà lloc a la capella de l’Edifici Històric i és obert a tothom, hi haurà una xerrada de June Fernández, de Pikara Magazine, es lliuraran els premis del concurs, es llegirà el manifest institucional, podrem escoltar un concert de La Púrria i gaudirem d’un pica-pica. Al butlletí de la Unitat d’Igualtat, podeu llegir el programa complet d’aquesta activitat i d’altres que es fan aquests dies a diverses Facultats.