Professorat

Diversos professors de la Facultat col·laboren amb la UJI

Diversos professors de la Facultat han col·laborat darrerament amb activitats organitzades per la Universitat Jaume I de Castelló. Per una banda, Lluís Agustí i Ángel Borrego han impartit classes al màster universitari de Noves Tendències i Processos d’Innovació en Comunicació, i un bon grapat de professors del nostre Departament —Lluís Agustí, Javier Guallar, Jordi Serra, Cristina Soy i Miquel Térmens—  conformen el professorat del curs de postgrau Nuevas Tendencias en Gestión de la Información. Al seu torn, Ángel Borrego va participar amb la xerrada «La publicació en obert, present i futur» a la I Jornada de difusió de la recerca i criteris de qualitat de les revistes científiques que va tenir lloc el passat dimecres, 18 d’abril.