Dos documentals d’alumnes de CAV, al DocsBarcelona

El DocsBarcelona, el certamen dedicat als documentals que enguany celebra la seva 21a edició, ha seleccionat dues produccions del grau de Comunicació Audiovisual per a la secció Doc-U dedicada a presentar ells millors treballs universitaris de l’any 2017.

Les peces escollides son els documentals Hogar, de Víctor Granados Luque, i Hombreperro, de Paula Garcia Rossell, dues obres que han merescut formar part de la selecció gràcies al bon treball fet en col·laboració amb altres alumnes de 4t curs del grau.

L’edició d’enguany del festival Doc-U ha canviat de format i dona pas a una selecció més curta i més escollida de només quatre obres —dues d’elles, les esmentades del grau de CAV— que es podran veure acompanyant altres pel·lícules de l’extensa programació del festival i també en una sessió especial a la llibreria Altair el dimecres 23 de maig.