Dues estudiants de CAV, membres del jurat a la secció Orizzonti de la Biennal de Venècia

Ariadna Pagès i Andrea Marqués, dues alumnes del grau de Comunicació Audiovisual, han estat seleccionades per la Unione delle Università del Mediterraneo (UNIMED), de la que forma part la UB, per fer de jurat, juntament amb altres estudiants d’arts visuals de les universitats, a la secció Orizzonti de la Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica de Venècia. S’atorgarà un premi a la pel·lícula que destaqui per la defensa dels valors de la diversitat cultural i la integració. La participació inclou les despeses de trasllat, l’allotjament i la manutenció a Venècia entre el 30 d’agost i el 9 de setembre mentre es desenvolupa el Festival.