El 23 de setembre acaba el període per inscriure’s a l’activitat «La UB contra la violència masclista: Uneix-t’hi de deBò!»

El 23 de setembre acaba el termini perquè els estudiants puguin formalitzar la inscripció al projecte «La UB contra la violència masclista: Uneix-t’hi de deBò!» que la Unitat d’Igualtat de la UB i les Comissions d’Igualtat de les Facultats han posat en marxa amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat i crear una cultura corporativa de lluita contra la violència de gènere. El projecte — que té el suport de l’Ajuntament de Barcelona— es desenvolupa en diverses fases:

– Presentació del projecte «La UB contra la violència masclista: Uneix-t’hi de deBò!» (28, 29 o 30 de setembre)

– Formació de l’alumnat (2 d’octubre, de 9,30 a 14 h)

– Disseny d’un projecte o treball (fins el 2 de novembre)

– Exposició pública dels projectes o treballs (25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones)

El millor treball rebrà un premi dotat amb 250 € i un diploma de reconeixement institucional.

La inscripció és gratuïta i la participació en aquesta activitat està reconeguda amb 1,5 crèdits ECTS. Per a més informació: http://www.ub.edu/sae/la-ub-contra-la-violencia-masclista.html.