El documental «Eterna promesa», de l’exalumne de CAV Marco Emiliani, als Cinemes Girona (7 de novembre)

El proper dimarts, 7 de novembre, tindrà lloc la projecció «El documental a l’Escola», que s’emmarca en el cicle Visions documentals que organitzen conjuntament Altervideo i Cinemes Girona amb l’objectiu de difondre produccions que no tenen difusió en els canals habituals. «El documental a l’Escola» vol mostrar alguns dels treballs que es fan a les escoles d’audiovisuals i se n’han triat cinc, procedents de cicles formatius de grau superior (l’INS Santa Eulàlia, l’INS La Mercè i l’EMAV) i de grau universitari (grau de Comunicació Audiovisual de la UB i de Blanquerna). El nostre documental seleccionat és Eterna promesa, de l’exalumne de CAV Marco Emiliani, que narra el viatge que fan els pelegrins descalços des de Tossa de Mar fins a Santa Coloma de Farners seguint la tradició del Pelegrí. Podeu veure’n aquí el tràiler.

«El documental a l’Escola» comença a les 20:00 h als Cinemes Girona (c. Girona 175, 08037 Barcelona). Després de la projecció, els autors dels documentals i els seus professors mantindran un col·loqui amb el públic assistent sobre els treballs presentats i sobre la presència del documental als ensenyaments de l’àmbit de la comunicació audiovisual a casa nostra.