Professorat

El documental «Jo també vull sexe!» de Ricard Belis ha estat seleccionat per a l’INPUT 2018

El documental Jo també vull sexe! que va dirigir el professor Ricard Belis, juntament amb Montse Armengou, sobre la figura de l’assistent sexual per a les persones amb diversitat funcional ha estat seleccionat per ser present a l’INPUT (International Public Television), un certamen de televisions públiques de tot el món que se centra en la televisió com a servei d’interès públic i es dedica a promoure l’accés universal a una difusió televisiva honesta, innovadora, provocativa, valenta i desafiant, entesa com un dret humà fonamental.

Des de 1977, INPUT organitza cada any una conferència internacional sobre la televisió pública, on es mostren les millors produccions. Aquest any, la conferència se celebra a Brooklyn del 30 d’abril al 4 de maig i el documental del professor Belis hi serà present, junt amb els programes televisius més destacats d’arreu del món.

L’any passat, Jo també vull sexe! ja va rebre el premi de periodisme de l’ONCE com a millor programa espanyol de televisió i va ser guardonat pel programa de ràdio Societat Limitada.