El Festival CAV 2016 ha estat tot un èxit

Avui, 28 de setembre, ha tingut lloc el Festival CAV 2016, el quart que organitza aquest ensenyament i el tercer que acull la Facultat. En una sessió conduïda per l’estudiant Marc Vilalta, hem pogut veure productes audiovisuals en diversos formats, realitzats en el marc de les assignatures: Llenguatge audiovisual, Projectes I i II, Postproducció, Metanarratives, Realització de cinema, Documental, Mons virtuals, De la idea a la pantalla, i TFG. Els estudiants Josep Armentano i Micaela Álvarez han estat els organitzadors de l’acte. Un públic molt nombrós format per professors i estudiants ha seguit amb interès i entusiasme la projecció i ha gaudit amb la qualitat de les obres presentades. Vegeu aquí el programa sencer de l’acte.