El Festival CAV 2018 ja té guanyador: «Veganívoro»

El 22 de març, va tenir lloc el Festival CAV 2018, on vam poder veure una selecció de productes audiovisuals en diferents formats que els estudiants van fer el curs passat en el marc de les assignatures del grau relacionades amb la creació. Enguany el festival —que va comptar amb una gran assistència— incorporava una novetat: el premi del públic. L’obra més votada va ser Veganívoro, realitzada per Víctor Barboteo, Helena Alsina, Inés Acuña, Raquel Bernabeu i Andrea Amador a l’assignatura Llenguatge audiovisual. A Veganívoro, vam poder seguir les peripècies d’en Pau, un estudiant de veterinària vegetarià que treballa repartint menjar i es queda atrapat a l’ascensor amb una comanda d’un pollastre a l’ast. Aquesta situació li acaba plantejant un dilema entre la gana i la seva condició de vegà.

Enhorabona als guanyadors!