Campus

El màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura, al rànquing dels 250 màsters seleccionats pel diari El Mundo

El Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura que ofereix la Facultat conjuntament amb la UAB ha passat a ocupar el segon lloc —el curs passat ocupava el quart— entre els cinc màsters de l'àmbit de l'ensenyament, d'una tria de 250 títols que el diari El Mundo ha realitzat d'entre més de 1000 màsters, d'acord amb 26 criteris, entre els quals destaquen el prestigi dels seus directors i del seu professorat, la innovació docent i metodològica, la presència de pràctiques, la connexió amb el món laboral i les taxes d'èxit. Per elaborar el rànquing, s'ha demanat informació a antics alumnes i a diversos experts. S'hi esmenta, a més, que el Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura va ser escollit per la Universitat de Rikko (Tòquio) como el millor postgrau d'aquest àmbit a nivell mundial.