Campus

El portal de notícies de la Facultat ha arribat a les dues mil cinc-centes notícies!

El 17 de gener de 2012, publicàvem una informació que inaugurava el portal de notícies en línia de la Facultat: la presa de possessió de l’equip deganal que presidia Ernest Abadal. De llavors ençà, hem publicat ja 2.500 notícies!

Les notícies apareixen organitzades en cinc seccions diferents: Activitats (on es recullen les activitats de la Facultat, tant aquelles que són més institucionals com les que es desenvolupen en el marc de les diverses assignatures), Professorat (activitats externes del professorat relacionades amb els diversos ensenyaments de la Facultat i notícies sobre antics professors), Campus (on publiquem notícies i avisos relacionats amb l’edifici o qüestions d’àmbit més intern o d’especial interès per als estudiants, com ara les ofertes de beques), Professió (notícies genèriques de l’àmbit de la biblioteconomia, l’arxivística, la documentació, la comunicació audiovisual i el món del llibre, la llibreria i l’edició), i De re linguae (un espai dedicat a qüestions terminològiques i lingüístiques).

Durant aquest període, 352 notícies han aparegut ressaltades al menú lateral en una categoria anomenada «Propers esdeveniments», on anunciem els actes públics que han de tenir lloc a la Facultat en els propers dies.

També enviem setmanalment un butlletí de titulars, que a hores d’ara arriba a 2811 subscriptors (professors actuals i antics professors, personal d’administració i serveis, alumnes i exalumnes de tots els ensenyaments de la Facultat i altres persones vinculades a la casa). A tots els agraïm des d’aquí la seva fidelitat. Recordeu, però, que si hi esteu interessats, podeu fer servir el canal RSS i que també podeu accedir directament a les notícies des del bàner que trobareu a la pàgina d’inici del web de la Facultat.

Esperem que aquesta eina us sigui útil i volem expressar el nostre agraïment a totes aquelles persones que col·laboren amb el nostre portal fent-nos arribar la informació puntual del dia a dia de la Facultat.