Eleccions d’estudiants: ja tenim nous representants!

Un cop publicats els resultats definitius de les eleccions d’estudiants, podem confirmar que, pel que fa a les dades de participació, la Facultat ocupa el primer lloc de la UB (19,19 %) en les votacions a claustre universitari. Les votacions per triar representants als dos consells d’estudis també han tingut una participació força alta: el consell d’estudis d’IiD ocupa el quart lloc de la UB amb un 33,94 % de participació i el consell d’estudis de CAV n’ocupa el sisè amb un 29,64 %.

La candidatura Optimots, que es presentava a claustre amb les candidates Laura Delgado i Judit Morgó, ha obtingut 115 vots, als quals n’hem de sumar vint-i-vuit en blanc. Al seu torn, la candidatura Estudiantil formada per Lara Bautista, Laia Capellas, Alba Medina, Paula Mykhaylychenko i Helena Olivé (suplents: Maria Cabrera i Anna Camps) que es presentava al consell d’estudis de CAV ha rebut 71 vots (i n’hi ha nou en blanc i tres nuls). Laura Avià, Oriol Cantarell, Gerard Soler i Laia Vallespí, per al consell d’estudis d’IiD, n’han rebut 73 (divuit en blanc i tres nuls).