Alumnes de CAV visiten l’estudi de gravació BSO

El proper divendres, 12 d'abril, els alumnes de l’assignatura Muntatge i edició, del grau de Comunicació Audiovisual, visitaran l'estudi de gravació i postproducció BSO.

BSO s'ha consolidat com un dels centres de referència com a estudi de postproducció, creació i gravació de música i ha rebut diversos premis: el Gran Premio del Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria (per Audi Emociones), el Gran Premio del Festival de Cannes (per Cruz Roja), un Grammy Latino a la millor enginyeria de gravació (Orquesta Reciclando – Jarabe de Palo) o una nominació als Oscar per la banda sonora de El laberinto del fauno, de Javier Navarrete. Actualment, està treballant amb marques internacionals com Audi, Volskwagen, Pepsico, Cocacola, Seat, Nutrexpa o Mediamark, i darrerament han col·laborat amb els llargmetratges Lo imposible, El cuerpo i El bosc.