Els estudiants de l’Experiència fan les darreres visites del curs

Aquests dies, els estudiants del programa Biblioteques i arxius en l'era digital de la Universitat de l'Experiència han fet les darreres visites del curs. El passat 28 d’abril, i en el marc de l'assignatura La memòria de l'escriptura, van visitar les instal·lacions de l’Arxiu Nacional de Catalunya a Sant Cugat, i el 8 de maig van anar al monestir de Sant Pere de les Puel·les de Barcelona, on van poder conèixer el taller d’enquadernació i visitar l’arxiu, per familiaritzar-se amb les tipologies documentals pròpies d’un fons monàstic. Així mateix, l’arxivera Irene Brugués els va parlar de les activitats del Servei d’Arxius de la Federació Catalana de Monges Benedictines (SAF). El proper dimarts, dia 20 de maig, seran a Vilanova i la Geltrú, on faran una visita guiada a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer. Aquesta visita és la darrera de totes les que s'han programat en el marc de l'assignatura Les biblioteques: coneixement i ús.