Els estudiants de la Facultat fan un bon paper a BOBCATSSS 2013

BOBCATSSS és un congrés anual on participen estudiants de facultats i escoles europees de Ciències de la Informació i la Documentació. Cada any l’organitzen alumnes de dues facultats diferents, amb el suport dels seus professors. Enguany ho han fet les facultats d'Ankara (Turquia) i Copenhaguen (Dinamarca), i el congrés ha tingut lloc, del 23 al 25 de gener, a l'Hacettepe Üniversitesi d'Ankara. Un grup d'estudiants de la Facultat hi ha presentat quatre pòsters: Marcel Martínez, sobre aplicacions d'informació sobre biblioteques als telèfons mòbils; Laia Manuel i Anna Noguera, sobre l'avaluació d'aquestes aplicacions per a mòbil en l'àmbit de les biblioteques públiques; Adrià Piqué, sobre l'ús d'Alfresco com a software per a repositoris institucionals; i Vicent Gil, Karina Sánchez i Jessica García, sobre el grau de satisfacció laboral dels professionals de la informació. Cal remarcar que aquest darrer treball ha merescut el segon premi en la categoria de pòsters.

Simultàniament a la celebració de BOBCATSSS, ha tingut lloc la reunió d'EUCLID (European Association for Library & Information Education and Research), on el cap d’estudis del grau d’IiD, Andreu Sulé Duesa, ha  representat la nostra Facultat.