Els estudiants de la Facultat visiten centres

Els alumnes de l’assignatura Tractament de material audiovisual i la professora Candela Ollé van visitar, el passat 13 de novembre, l’Institut Estudis Fotogràfics de Catalunya, i el 20 de novembre, el Centre de Conservació i Restauració de la Filmoteca, situat al Parc Audiovisual de Catalunya de Terrassa. Així mateix, els alumnes de l’assignatura optativa Biblioteques escolars del grau d’IiD i els del màster de Biblioteques Escolars i Promoció de la Lectura van fer una visita conjunta a la Biblioteca de l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

Al seu torn, avui, 27 de novembre, els alumnes del curs Ephemera: història, anàlisi i catalogació de materials impresos efímers han visitat, acompanyats del professor Jesús Gascón, la Fundació Bosch i Cardellach de Sabadell.

Els estudiants de la Universitat de l'Experiència també han tingut un mes de novembre força mogut: el dia 12 van anar a la biblioteca del convent de Sant Maties de les monges Jerònimes, el dia 19 a l'Arxiu Provincial de l'Escola Pia de Catalunya, i ahir, 26 de novembre, van fer la tradicional visita a la Biblioteca de Catalunya.