Els estudiants visiten centres

Al llarg dels mesos de novembre i desembre, els estudiants dels ensenyaments de la Facultat han fet un reguitzell de visites. Per una banda, els estudiants de l’Escola de Llibreria han visitat Viena Edicions (24 de novembre) i les llibreries Laie Pau Claris i La Central del Raval (1 de desembre). Al seu torn, els estudiants de l’assignatura Centres patrimonials i entorn professional, del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, han visitat el Centre d’Informació Marítima (Arxiu General i Centre de Documentació) del Museu Marítim de Barcelona (5 de novembre), la Biblioteca de Reserva i l’Arxiu Històric de la UB (12 de novembre) i la Biblioteca del Centre de Cultura de Reus (3 de desembre). El passat 8 d’octubre, també havien visitat la Biblioteca de Catalunya.

Els estudiants de l’assignatura Les biblioteques: coneixement i ús, del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital de la Universitat de l’Experiència, també han fet visites. Encara al mes d’octubre, van ser a la Biblioteca de Catalunya (14 d’octubre) i a la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona (28 octubre). Durant el mes de novembre, han visitat la Biblioteca de Reserva de la UB (4 de novembre), la Biblioteca Borja i la Biblioteca d’ESADE del campus de Sant Cugat del Vallès (11 de novembre), i la Biblioteca del Parlament de Catalunya (25 de novembre).

Els estudiants de primer del grau d’IiD també estan fent les visites que els han de permetre conèixer in situ centres de tipologies molt diverses en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació que fan al llarg de tot el curs. Aquesta vegada, ha estat el torn de la Biblioteca de Catalunya, que els estudiants van visitar el passat 3 de desembre juntament amb el museu Marès.