Els estudiants de la Facultat visiten centres

El passat dilluns 28 de novembre, els alumnes de l’assignatura Biblioteques escolars del grau d’IiD van visitar la biblioteca de l’Escola Jaume I de Barcelona. Al seu torn, els estudiants del màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura van visitar les biblioteques del Liceu Francès i de l’escola Orlandai. A la primera, van ser atesos per Myriam Busquets i, a la segona, per Mariona Trabal, totes dues exalumnes d’aquest màster.

Els estudiants de l’Escola de Llibreria han visitat aquesta setmana la llibreria Laie de Pau Claris de la mà d’un dels seus llibreters, Lluís Morral, i la llibreria A peu de pàgina, on van poder escoltar les explicacions de la seva propietària, la llibretera Gemma Barrufet.