Els estudiants del grau d’IiD fan visites: el Servei de Biblioteques i l’ANC

El passat 4 de novembre, els estudiants de l'assignatura Hàbits lectors i promoció de la lectura  van visitar el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i s'hi van reunir amb la seva responsable, Carme Fenoll. La Carme els va parlar de la necessitat que bibliotecaris, llibreters, editors i escriptors treballin conjuntament i els va anunciar les novetats relatives a l'entrada del servei de préstec de llibres digitals a les biblioteques, prevista per al proper gener de 2015. Així mateix, va recordar la figura de Teresa Rovira i Comas, traspassada el passat mes de setembre, que dóna nom al premi a la innovació que atorga anualment el Servei a les biblioteques públiques que aposten per les accions de promoció de la lectura més innovadores.

Al seu torn, els estudiants de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació han visitat el dia 5 de novembre l’Arxiu Nacional de Catalunya a Sant Cugat, on han pogut fer una visita comentada a les instal·lacions, que han conduït Pilar Reverté i Francesc Olivé, responsables del Servei didàctic de l’arxiu.