Els estudiants del grau d’IiD han visitat arxius municipals

Avui, dimecres 7 de març de 2018, ha tingut lloc una nova tongada de visites en el marc l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació. En aquesta ocasió, han acollit els estudiants del grau d’IiD dos arxius municipals del Baix Llobregat: l’Arxiu Municipal de Viladecans i l’Arxiu Municipal del Prat de Llobregat.

El personal dels dos centres ens ha mostrat les instal·lacions i ens ha explicat sobre el terreny quines són les funcions de l’arxiu municipal, com són i com es tracten els documents que gestionen, i quins serveis ofereixen als seus usuaris.

Aquestes visites són especialment importants per als alumnes de primer curs, ja que complementen la teoria que han après a les classes i els permeten entrar en contacte directe amb la realitat de les biblioteques i els arxius del país. Agraïm, per tant, molt especialment la dedicació i la cordialitat amb què ens reben els seus responsables.