Els estudiants del grau d’IiD visiten arxius comarcals

El passat 22 de febrer de 2017, va tenir lloc una nova tongada de visites en el marc l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació. En aquesta ocasió, foren dos arxius comarcals els que acolliren sengles grups d’estudiants del grau d’Informació i Documentació: el del Baix Llobregat, emplaçat a Sant Feliu de Llobregat, i el del Vallès Occidental, amb seu a Terrassa. El personal dels centres, a qui agraïm la seva acollida i el seu temps, mostrà als estudiants les instal·lacions i se’ls donà tota mena d’explicacions sobre la funció i les tasques que s’hi porten a terme. Amb aquestes visites es complementa la teoria apresa a les classes i s’entra en contacte directe amb la realitat de les biblioteques i els arxius del país.