Els estudiants d’IiD comencen a preparar el Pràcticum del curs vinent

Els alumnes de l’assignatura Avaluació i qualitat del grau d’Informació i Documentació han iniciat una sèrie de visites i xerrades en el marc dels crèdits que els serveixen per a la preparació del Pràcticum.

El passat dimecres, 21 de març de 2018, van visitar el Centre de Documentació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Miguel Navas, bibliotecari del centre, va fer una presentació general de les característiques i del funcionament del servei i d’alguns dels reptes que tenen plantejats en aquests moments, com ara la creació d’un repositori institucional. Durant la visita a les instal·lacions, els estudiants van poder consultar alguns dels documents més valusosos de la col·lecció.

El dijous 22, Carme Teixeiro, del Centre de Documentació Montserrat Roig del Col·legi de Periodistes de Catalunya, va fer una xerrada a l’aula sobre el seu centre i els principals serveis que ofereixen als col·legiats. Va fer especial incís en la importància de posicionar la biblioteca en les línies estratègiques de la institució a la qual serveix. La sessió va acabar amb un interessant torn de preguntes per part els alumnes.