Els estudiants d’ISID del grau d’IiD descobreixen diversos perfils professionals

Amb la voluntat que els estudiants d’IiD coneguin perfils professionals i centres d’allò més diversos, al llarg de tots el curs s’organitzen —en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d'informació i documentació (ISID)— nombroses visites i xerrades. Dimecres, 2 d’abril, a les 12 h, Albert Basart Capmany vindrà a parlar-los de la seva feina com a documentalista i gestor de projectes a l'Àrea d'Avaluació de l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya). A les 17 hores, serà el torn de Caterina Riera, documentalista de 8TV, que els parlarà del servei que ofereix a la resta de professionals de la televisió. Tant l’Albert com la Caterina són exalumnes de la Facultat. Les dues xerrades són obretes a tothom que hi estigui interessat (aula 307).

Així mateix els estudiants d’ISID han visitat aquest dimecres, 26 de març, diverses biblioteques de centres educatius. Els grups de matí han anat a la biblioteca de l'ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i a la biblioteca de la Facultat de Comunicació, Blanquerna. El de la tarda han visitat el centre de documentació d'EADA Business School.