Un grup d’estudiants han visitat el Servei de Biblioteques per escoltar-hi una xerrada sobre la promoció de la lectura

El passat 25 de novembre, va tenir lloc, a la seu del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la xerrada «L'estratègia del foment de la lectura a les biblioteques de Catalunya» en el marc de l’assignatura Hàbits lectors i promoció de la lectura que imparteix el professor Ciro Llueca al grau d'Informació i Documentació. La sessió va anar a càrrec de Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques. Fenoll va centrar la seva exposició en les activitats de promoció lectora que impulsa el Departament, a més de valorar l’actual pla nacional de lectura i la seva revisió.