Campus

Els estudiants de la Facultat visiten arxius, biblioteques i centres de documentació

Aquests dies, els estudiants de la diplomatura que comencen el període de pràctiques el dia 5 de març estan fent visites a centres. Els alumnes de Pràcticum a biblioteques públiques visiten la Biblioteca Vallcarca i els Penitents – M. Antonieta Cot i la Biblioteca Mercè Rodoreda de Sant Joan Despí, i els del grup de centres de documentació, biblioteques especialitzades i biblioteques universitàries, la Biblioteca de Catalunya (on es centraran sobretot en els serveis interns com ara el d'accés i obtenció de documents, el d'emmagatzemament, preservació i conservació, el de digitalització o el d'adquisicions), i també el centre de documentació de KPMG, una empresa que ofereix serveis d'auditoria i d'assessorament legal i financer.

Al seu torn, els estudiants de primer de grau fan visites en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació. El proper dimecres, dia 29, està dedicat als arxius municipals. El grup de matí visitarà l’arxiu de Sant Adrià de Besòs i el de la tarda el de Sant Boi de Llobregat.

Així mateix, els alumnes de l’assignatura Avaluació i qualitat visiten la Biblioteca de l’Ateneu Barcelonès i els arxius comarcal i municipal de Terrassa.