Els nostres estudiants Erasmus de CAV al programa «Blog Europa»

«Blog Europa» és un espai de Televisió de Catalunya del qual ja havíem parlat alguna vegada a Mòbils BID, on estudiants de Periodisme i de Comunicació Audiovisual d’universitats catalanes mostren la seva mirada sobre la realitat social europea. Els estudiants aprofiten les seves estades amb beques Erasmus per enregistrar, amb petites càmeres de vídeo digital d’alta definició, reportatges curts sobre l’actualitat dels països europeus on cursen les beques. Les peces s’emeten al 33 el dissabte a la nit i els diumenges a les 10.30 h al 3/24. Després, es poden veure o descarregar a: www.tv3.cat/blogeuropa.

Tenim alumnes de CAV ja fa temps que hi col·laboren, com per exemple Adrià Gelonch, que el curs 2013-14 va fer una estada a la Universiteit Gent (Bèlgica), i Gerard de Haro i Sara Mateo, que el curs 2014-15 van ser a la Università di Macerata (Itàlia) i a la Roskilde Universitet (Dinamarca) respectivament.

Ara, l’estudiant Alejandro Grande està fent una estada a França, a la Université Nice Sophia Antipolis. «Blog Europa» ja ha emès dos dels seus vídeos, que podeu veure a http://blogs.ccma.cat/blogeuropa.php?catid=2937, i properament anunciarà el tercer.