Els nostres estudiants han fet estades a l’estranger i ens ho expliquen a «Mòbils BiD»

Al llarg del mes de setembre, hi ha hagut diverses col·laboracions al blog Mòbils BiD d’alumnes i exalumnes de la Facultat, on ens expliquen les seves experiències d’estiu. Hi podreu llegir la ressenya de les pràctiques d’una estudiant d’IiD a la Queens Library de Nova York, de l’estada a la Hochschule der Medien de Stuttgart en el marc del programa Erasmus d’una estudiant de CAV, i fins i tot un reportatge sobre les biblioteques que la bibliotecària Eli Ramírez ha visitat en ocasió d’un viatge recent als Estat Units. Mòbils BiD és l’espai de trobada dels estudiants de la Facultat que han participat, participen o volen participar en programes de mobilitat nacional i internacional o tenen la intenció de fer una estada de pràctiques a l’estranger.