Els professionals col·laboren amb la Facultat en la formació dels estudiants d’IiD

El passat dimecres, 11 d’abril de 2018, va tenir lloc una xerrada adreçada als alumnes de l’assignatura d’ISID (Introducció als sistemes d’informació i documentació) de primer curs del grau d’Informació i Documentació. Van comptar amb la presència de dues graduades recents que van presentar els seus llocs de treball i la seva feina quotidiana: Mireia Gisbert, arxivera i documentalista al DOGC, i Helena Lorenzo. Tècnica d’UX a Doctoralia.es.

Al seu torn, el dijous 12 d’abril, els estudiants de l’assignatura Avaluació i qualitat van rebre la visita de Ciro Llueca, director de la Biblioteca de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i també professor de la Facultat, que els va fer una presentació que duia per títol: «Nascuda digital: l’Àrea de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge de la UOC». La sessió va combinar una part més descriptiva dedicada a les característiques d’una biblioteca universitària completament virtual amb reflexions sobre les habilitats i competències dels professionals de la informació.