Seminari CRICC «Què és la Responsible Research and Innovation (RRI)» (19 de desembre)

dimecres, 19 desembre 2018 - 16:00
El Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura (CRICC) de la Universitat de Barcelona us convida al seminari «Què és la Responsible Research and Innovation (RRI)» que impartirà Sergio Villanueva, professor de Comunicació Audiovisual a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona (UB).

A continuació, Miquel Térmens, professor i degà de la Facultat Biblioteconomia i Documentació farà una presentació sobre «Auditories de preservació digital als repositoris de les universitats espanyoles».

Dia i hora: dimecres, 19 de desembre de 2018, a les 16 h
Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació, c. Melcior de Palau, 140, Sala de Juntes, espai 206

Entrada lliure. Us preguem que confirmeu la vostra assistència prèviament aquí.

Ubicacions: