Campus

Encara queden places per al curs «Biblioteques i Arxius en l’Era Digital» de la Universitat de l’Experiència

Ja ha acabat el període de preinscripció dels cursos de la Universitat de l’Experiència (UdE) i la matrícula s’ha de formalitzar de l’11 al 18 de juliol. Encara queden places vacants per al curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital que ofereix la Facultat i els alumnes que han quedat en llista d’espera en algun altre programa poden, si així ho volen, renunciar al lloc que ocupen en aquesta llista i matricular-se en el nostre. Ho han de fer presencialment el 15 de juliol. De tota manera, a partir del 20 de juliol, s’inicia el procés per cobrir les places que hagin quedat lliures en tots els programes de l’UdE.