Campus

Encara queden places per al curs de postgrau «El llibre antic: història i anàlisi del patrimoni bibliogràfic»

Encara queden algunes places per al postgrau El llibre antic: història i anàlisi del patrimoni bibliogràfic que dirigeix el professor Pedro Rueda (pedrorueda@ub.edu). El curs —que s’ocupa dels llibres impresos a les impremtes artesanals des dels seus orígens al segle XV fins al començament del segle XIX i n’analitza l’evolució i les característiques formals i materials— està dirigit a un públic que desitja conèixer la història dels llibres antics, amb especial atenció en els impresos d’interès patrimonial i les col·leccions. Comença el 7 de febrer i acaba el 13 de juny de 2018 i té un total de 8 crèdits (68  hores presencials) que podran ser reconeguts en el màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials que s’oferirà en el bienni 2018- 2020. El període de matrícula acaba el 6 de febrer. Per a informació sobre l’horari de matrícula, adreceu-vos a la Secretaria d’Estudiants i Docència de la Facultat (93 403 5770 / bibdoc@ub.edu). Trobareu tota la informació sobre el postgrau (objectius, requisits d’accés, calendari, etc.) a la pàgina web de la Facultat.