Ens visiten estudiants estrangers

Aquest semestre ens visiten tretze estudiants estrangers que seran a la Facultat en el marc del programa Erasmus o altres convenis bilaterals, onze al grau de Comunicació Audiovisual i dos al grau d’Informació i Documentació.

Els estudiants de CAV provenen de Colòmbia (Universidad Autónoma de Occidente), Mèxic (Instituto Tecnológico de Monterrey i Universidad de Guadalajara), Xipre (University of Nicosia), Croàcia (Sveučilište u Dubrovniku), Itàlia (Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia), República Txeca (Univerzita Jana Amose Komenského Praha) i Dinamarca (Roskilde Universitet). Els nouvinguts al grau d’IiD, són estudiants italians (Università degli Studi di Macerata i Università degli studi di Roma «Tor Vergata»).