És hora de triar estudis: Saló de l’Ensenyament (18-22 de març) i Futura (20-21 de març)

Del 18 al 22 de març, té lloc al recinte de Montjuïc de Barcelona el Saló de l'Ensenyament on, com cada any, la Facultat disposa d'un espai per donar a conèixer als futurs estudiants els nostres graus de Comunicació Audiovisual i Informació i Documentació, i la doble titulació d'INFOCOM. Les estudiants Paula Mykhaylychenko (INFOCOM) i Sandra Monvoisin (ID) seran les encarregades de fer d'informadores.

Al seu torn, l'oferta formativa de màsters i postgraus serà present al saló Futura els dies 20 i 21. Per al curs 15-16, la Facultat ofereix el màster de Gestió de Continguts Digitals, el màster —encara pendent de verificació— de Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d'Informació, el màster propi de Gestió Documental i Informació a les Empreses i el diploma de postgrau de Llibreria.