Campus

És obert el segon període de preinscripció del màster de Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació

És obert el segon període de preinscripció del màster oficial de Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació que enguany ofereix la Facultat. El màster té una orientació professionalitzadora, amb l’objectiu de proporcionar una formació orientada a especialitzar com a gestor de biblioteques i altres serveis d’informació a titulats universitaris (graduats, llicenciats, enginyers, diplomats o enginyers tècnics) procedents de tots els àmbits del coneixement. També suposa una possibilitat d’especialització per als graduats en Informació i Documentació i diplomats en Biblioteconomia i Documentació que no tenen la formació necessària ni la titulació específica requerida per a càrrecs de direcció i gestió.

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web de la Facultat o posar-vos en contacte amb la coordinadora del màster Concepción Rodríguez (crodriguezp@ub.edu).