Campus

És oberta la preinscripció per al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura (MBEPL)

Ja és oberta la inscripció de cara al curs vinent per a la desena edició del màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura (MBEPL), un màster oficial  interuniversitari organitzat conjuntament per la UAB i la UB, i l’únic d’aquesta especialitat.

El MBEPL s’adreça a professors, bibliotecaris, mediadors i promotors culturals i a totes aquelles persones interessades en aquests àmbits de treball, amb la voluntat d’oferir-los formació sobre les formes més efectives d’organitzar i fer funcionar les biblioteques escolars com a centres de recursos d’aprenentatge; el disseny de plans de lectura de centre (PLEC); la selecció i l’ús dels llibres infantils i juvenils; la recerca i la selecció d’informació, especialment a través de la xarxa; les formes d’enllaç i col·laboració cultural amb el context social; l’ús de les noves tecnologies per a aquests propòsits; així com sobre el desenvolupament de projectes socials de lectura que incideixin en els hàbits de la població. Té 60 crèdits i s’imparteix en modalitat semipresencial, d’octubre a juny.

Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb la coordinadora Mònica Baró (baro@ub.edu).