Campus

Estada de recerca a la Facultat, d’Anita Sós, de la Universitat de Debrecen (Hongria)

Anita Sós és una alumna de doctorat de la Facultat d’Informàtica de la Universitat de Debrecen (Hongria) que està duent a terme una estada de recerca d’un mes a la nostra Facultat, sota la tutela del professor Ernest Abadal. Disposa d’un grau i un màster en BiD per aquella mateixa universitat (2011 i 2014) i la seva investigació se centra en l’aplicació del web semàntic en biblioteques digitals. Al llarg dels seus estudis a Hongria, l’Anita ha obtingut diversos premis i beques —entre d’altres, el premi del degà a millor estudiant de màster— i, per fer aquesta estada a Barcelona, gaudeix d’una beca del programa de mobilitat Campus Hungary.