Campus

Estada a la Facultat del responsable de tecnologies de la informació de la Biblioteca José María Lafragua de Mèxic

Durant el mes de juliol, Iván Pérez Pineda, responsable de tecnologies de la informació de la Biblioteca José María Lafragua de la Benemérita Universidad Autónoma de Puebla (Mèxic), fa una estada a la nostra Universitat. Iván Pérez és un professional de la informàtica especialitzat en biblioteques digitals de fons antic, amb una sòlida trajectòria professional en gestió de col·leccions digitals. La seva estada a la UB ha tingut dos vessants: durant la primera quinzena de juliol, ha fet activitats de formació a la Unitat de Projectes del CRAI relacionades amb el desenvolupament dels repositoris de la UB (DDUB, RCUB i BiPaDi) i amb el projecte de preservació digital de la Unitat de Projectes i l'Àrea de Tecnologia. Durant la segona quinzena, s'està a la Facultat, on col·labora amb el projecte de millora i innovació docent «Vídeos per a l’aprenentatge inclusiu» del grup de treball Adaptabit. Aquest projecte, que coordina el professor Miquel Centelles, s'orienta a la millora de l'accessibilitat dels recursos d'aprenentatge en vídeo publicats al dipòsit digital de la UB. El passat 19 de juliol, Iván Pérez va ser rebut per Ernest Abadal, degà de la Facultat.