De re linguae

Estrenem la pàgina web «Aprendre llengües a la UB»

Diverses unitats de la UB, com ara l’Escola d’Idiomes Moderns, Estudis Hispànics o els Serveis Lingüístics, han treballat conjuntament en un projecte endegat per iniciativa del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i el Comissionat per a Multilingüisme que ja és una realitat: la pàgina web Aprendre llengües a la UB.

El nou web aplega informació sobre tota mena d’activitats formatives que ofereix la UB per a l’aprenentatge de llengües —cursos presencials o a distància, amb o sense professor, reglats o informals, presencials o en línia, etc.— i sobre les proves d’acreditació que es poden fer a la Universitat. També hi trobareu un resum dels nivells i les equivalències del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR).

El disseny de la pàgina permet que es pugui visualitzar de manera òptima en dispositius mòbils i s'hi poden fer les consultes combinant diversos criteris de cerca.