Estudiants de CAV, premiats amb l’accèssit del concurs de projectes «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!»

El 25 de novembre, es va celebrar l’acte de cloenda de «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!», una activitat que la Unitat d’Igualtat de la UB i les Comissions d’Igualtat de les Facultats van posar en marxa amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat i crear una cultura corporativa de lluita contra la violència de gènere. Els estudiants que hi han participat van rebre formació sobre el tema i van presentar un projecte o treball.

El passat 25 de novembre —Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones—, els pòsters dels projectes van ser exposats al Pati de Lletres i es va fer una projecció de vídeos a l’aula Capella. El projecte guanyador va ser: Les sirenes que conserven la veu, de Clara Machín, Raquel Suárez i Carla Gallén, i el vídeo Sóc jo?, dels estudiants de CAV Iris Aldeguer, Nora Porta, Oriol Hosta i Teresa Madridejos, va rebre l’accèssit. Donem l’enhorabona a l’Iris, la Nora, l’Oriol i la Teresa!