Els estudiants de la Universitat de l’Experiència, de viatge a Portugal

Entre els dies 23 i 28 de gener, els professors Maria Elvira i Lluís Agustí i un nodrit grup d’alumnes del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital que imparteix la Facultat en el marc de la Universitat de l’Experiència, als quals s’han sumat un bon nombre d’estudiants d’altres promocions, van ser a Lisboa per conèixer institucions culturals, arxius i biblioteques.

Com de costum, els nostres infatigables viatgers van visitar una pila de centres, entre d’altres, el Castelo de São Jorge, la catedral, l’Arquivo Nacional da Torre do Tombo, la Fundação Calouste Gulbenkian, el jardí botànic, el Mosteiro dos Jerónimos, el Museu de Marinha, la Torre de Belém, el Museu Nacional de Arte Antiga, el Paço de Nossa Senhora da Ajuda, i el Museu Nacional do Azulejo. També van fer una escapada a Sintra per visitar-hi el Palácio da Pena, la Quinta da Regaleira i el Palácio da Vila.

D’aquesta manera, els viatges dels estudiants de l’Experiència organitzats per la professora Maria Elvira ja s’han convertit en una tradició del tot consolidada: Roma (2012), Sevilla (2013), Madrid (2013), Salamanca (2014), Valladolid (2015) i Granada (2016).