Estudiants del grau d’IiD visten el Museu Marès

El passat dimecres, 13 d’abril els estudiants de l’assignatura Avaluació i Qualitat del grup de semipresencial del grau d’IiD van visitar el Centre de Documentació i Recerca del Museu Marès de Barcelona, guiats per la responsable del Centre de Documentació, Berta Ribé, i per la bibliotecària, M. Lluïsa Camarero. De primer, els van fer una breu introducció sobre la història del Museu i les dificultats que es presenten a l’hora d’establir la frontera entre la documentació d’arxiu, la biblioteca i les peces que configuren la col·lecció. Seguidament, els estudiants van poder visitar l’estudi-biblioteca de Frederic Marès, el Gabinet del col·leccionista i algunes de les sales principals de la col·lecció d’escultura per tal de copsar la quesa i la complexitat dels materials que s’hi exposen. El recorregut dels visitants va acabar a la biblioteca i a l’arxiu.